loadingimg

Wczytuję dane...
 

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:

Bestsellery

Wyprzedaż
LOTKI Z PIÓR 44143 WYPRZEDAŻ
Cena:4,00 PLN
6,30 PLN
Koszt wysyłki od: 15.00 PLN
Pomoc

1. ZAMÓWIENIA

1. Jak złożyć zamówienie

Aby zakupić produkt, kliknij w przycisk „dodaj do koszyka”, pojawiający się tuż przy produkcie. W ten sposób umieszczasz produkt w swoim koszyku. Jeżeli znajdujesz sie na karcie produktu kliknij "Kup teraz", w ten sposób dodajesz produkt do koszyka i jednocześnie przechodzisz na stronę „Twój koszyk”, która zawiera spis produktów zamówionych w aktualnej sesji.
Kliknij w przycisk „do kasy” w module koszyka, aby przenieść się do formularza zamówienia.
Jeżeli robiłeś już u nas zakupy będziesz proszony o zalogowanie się. Jeżeli jesteś naszym nowym klientem, będziesz proszony o podanie danych kontaktowych, niezbędnych do realizacji zamówienia.

Ważne! Dane kontaktowe, jakie nam podajesz, zawsze możesz zmienić. Możesz to uczynić w sekcji „Twoje konto”, zawierającej Twoje dane.

Krok 1 – Twoje zamówienie
W tym miejscu wybierasz sposób dostawy oraz masz możliwość podania alternatywnego adresu dostawy. Wybierasz także w jaki sposób dokonasz płatności za zamowienie. Na opłatę składa się koszt zamówionego towaru oraz koszt przesyłki.

Krok 2 – Logowanie
Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem, w tym miejscu podajesz login i hasło do swojego konta. jeżeli jesteś nowym klientem zostaniesz poproszony o podanie niezbędnych danych.

Krok 3 – Dane dostawy
W tym miejscu prosimy o potwierdzenie lub podanie innego adresu dostawy.

Krok 4 – Potwierdzenie zamówienia
W tym miejscu prosimy o sprawdzenie poprawności wszystkich danych i  potwierdzenie zamówienia. W razie potrzeby, możesz dokonać edycji poszczególnych danych.

Krok 5 – Podsumowanie
W tym miejscu prosimy zobaczysz całościowe podsumowanie całego złożonego zaówienia.


2. Historia zamówień

Każdy Klient sklepu SALONFITNESS.PL ma wgląd do historii swoich dotychczasowych zamówień.
Aby przejrzeć historię swoich zamówień należy zalogować się do sekcji „Twoje konto” i kliknąć w link „Moje zamówienia”.


3. Faktury

Wystawiamy faktury do wszystkich zakupionych produktów w SALONFITNESS.PL.
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę „na firmę” wpisz podając dane nazwę firmy i NIP.

 

2. SPOSOBY PŁATNOŚCI

1. Gotówka przy odbiorze

Wybierając ten sposób płatności, za przesyłkę zapłacisz przedstawicielowi firmy kurierskiej.


2. Przelewy ON-LINE

Sklep SALONFITNESS.PL wyposażony jest w system Płatności.pl, co umożliwia dokonywanie następujących przelewów bankowych: szybki przelew z mBanku – Transfer, szybki przelew z MultiBanku – MultiTransfer, szybki przelew z Inteligo – Płacę z Inteligo, szybki przelew z BZ WBK – Przelew24, szybki przelew z ING – Przelew z ING, szybki przelew z BPH – Przelew z BPH, szybki przelew z NORDEA – Płać z Nordea, szybki przelew z PKO BP – Płacą z PKO BP Inteligo oraz przelew tradycyjny – Poczta Polska oraz inne uprawnione placówki. W przypadku szybkich przelewów zostajesz przekierowany od razu do strony logowania swojego banku, nie musisz wypisywać żadnych formularzy - system zapewnia bowiem predefiniowane formularze, które musisz jedynie autoryzować. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów za dokonanie takiego przelewu. Na opłatę składa się jedynie koszt zamówionego towaru oraz koszt przesyłki.

W przypadku przelewu tradycyjnego wystarczy dokonać wpłaty w uprawnionej jednostce – Poczta Polska, banku lub przez internet.

Nad bezpieczeństwem transakcji czuwa firma PayBACK Sp. z o.o., właściciel systemu Płatności.pl.


3. Karta kredytowa

Płatność za pomocą karty kredytowej dokonywana jest za pomocą systemu Płatności.pl. Nad bezpieczeństwem transakcji czuwa firma PayBACK Sp. z o.o., właściciel systemu Płatności.pl 

Na opłatę składa się koszt zamówionego towaru oraz koszt przesyłki.


4. Przelew bankowy

Wybierając tę formę płatności, należy zrobić przelew na konto:

Bank BZW BK
Nr konta:
26 1090 1766 0000 0001 3196 8871


Posiadacz:
Bacha Sport Sp. z o.o.
Ul. Kozielska 439
44-164 Gliwice

Twoje zamówienie zostanie zrealizowane tuż po otrzymaniu wpłaty na nasze konto.

3. WARUNKI DOSTAWY

1. Czas dostawy

Standardowo czas dostawy towaru wynosi do 2 dni roboczych.
Jeżeli towar jest dostępny w magazynie zostanie wysłany:
- w przypadku wyboru płatności „płatności przy obiorze” - po otrzymaniu od Ciebie maila potwierdzającego złożone zamówienie (potwierdzenia dokonujesz klikając w specjalny link, który znajdziesz w wysłanym przez nas mailu zatytułowanym „prośba o potwierdzenie zamówienia”).
- w przypadku „płatność przelewem bankowym” oraz „płatność kartą kredytową/płatniczą” - natychmiast po otrzymaniu wpłaty na nasze konto.

W przypadku braku towaru w magazynie informacja będzie podana na stronie www, tuż przy produkcie.

Dokładamy wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła w podanym wyżej czasie. W momencie niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez pracownika sklepu internetowego SALONFITNESS.PL. Maksymalny czas potwierdzenia czasu dostawy wynosi 48 godzin.

2. Rodzaj i koszt dostawy

Przesyłki dostarczamy tylko na terenie Polski na wskazany przez Ciebie adres.
Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z firmami kurierskimi OPEK.
Koszt dostawy uzależniony jest od wagi produktów i wynosi odpowiednio:

Waga 1 paczki w przesyłce

Koszt zł brutto

do 30 kg

22,00

od 31-40 kg

30,00

od 41-50 kg

50,00

od 51-100 kg

80,00

od 101-110 kg

100,00

od 111-130 kg

150,00

od 131-.... kg

210,00

Bieżnia BT 6100 oraz stół bilardowy ze względu
na duże gabaryty mieści się
w przedziale 110-130 kg

150,00



 

Bardzo ważne! W przypadku zamówienia obejmującego większą ilość przedmiotów charakteryzujących się dużą wagą i/lub dużymi gabarytami koszt dostawy może znacznie różnić się od kosztu podanego na stronach www.salonfitness.pl. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami: 0 32 270 16 15 lub info@salonfitness.pl.

Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.30. Salonfitness.pl nie ma żadnego wpływu na przebieg realizacji przesyłki po jej wysłaniu. Po otrzymaniu potwierdzenia o nadaniu paczki przez salonfitness.pl, wszelkie pytania odnośnie statusu przesyłki prosimy kierować bezpośrednio do odpowiedniego kuriera. Więcej informacji o statusie przesyłki znajduje się na stronie kuriera:


OPEK OPEK www.opek.com.pl



Kupujący ma możliwość wyboru kilku z dodatkowych usług związanych z dostawą zamówionego towaru. Usługi dodatkowe są odpłatne, wg tego co poniżej:

Awizacja telefoniczna 3,00 zł
Doręczenie w sobotę cena podstawowa + 50%


W przypadku wyboru jednej z dodatkowych usług, każdorazowo niezależnie od sposobu płatności, dodatkową opłatę Klient uiszcza kurierowi. Chcąc skorzystać z usług dodatkowych należy podać taką informację w uwagach do dostawy wraz z określeniem rodzaju usługi.


Koszt dostawy pokrywa w całości Kupujący.

3. Odbiór towaru

W momencie otrzymania towaru potwierdź jego odbiór. Po potwierdzeniu towar staje się Twoją własnością.
Pamiętaj, abyś w momencie dostawy towaru przez Kuriera i w jego obecności ocenił stan produktu oraz zgodność z zamówieniem. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden produkt należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi SALONFITNESS.PL. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie SALONFITNESS.PL zostanie wymieniony na nowy, a przesyłka zostanie ponownie wysłana na NASZ koszt. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad gwarancji.


4. Zwroty

W ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, możesz zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym - jest to prawo każdego klienta zawarte w ustawie o ochronie konsumentów.
Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne opakowanie producenta. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży. Jeżeli zwracany towar jest jedną z kilku pozycji na zamówieniu, po otrzymaniu i przyjęciu towaru wystawimy Ci fakturę korygującą i odeślemy na Twój adres. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. Pamiętaj, że nie przyjmujemy towarów wysłanych na nasz koszt. Zwracany towar można również dostarczyć osobiście do siedziby SALONFITNESS.PL. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak żeby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, zwracamy Ci towar po wcześniejszym poinformowaniu o tym drogą telefoniczną. Podczas rozmowy telefonicznej z naszym Konsultantem zostaniesz poinformowany o adresie, na który powinieneś dokonać zwrotu kupowanego towaru. Z kolei drogą mailową otrzymasz od nas formularz zwrotu towaru, który musisz wydrukować, podpisać i odesłać wraz z towarem.
W przypadku odstąpienia od umowy należność za towar zostanie przekazana na Twój rachunek bankowy (w wypadku, gdy płatność dokonana została bezpośrednim przelewem na konto SALONFITNESS.PL) lub na adres zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) w ciągu 14 dni roboczych od daty powtórnego przyjęcia towaru przez Sprzedającego.

 

4. GWARANCJA I REKLAMACJE

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie internetowym SALONFITNESS.PL są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera.

Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz producenta.

Karty gwarancyjne, które Kupujący otrzymuje wraz z towarem standardowo nie są podbijane. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on służył, jako dowód zakupu. Przy okazji pierwszej naprawy zostanie podbita karta gwarancyjna.

W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul.  Kozielskiej 439 w Gliwicach, tel.: 032 270 16 15, e-mail: reklamacje@bachasport.pl

Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera) na swój koszt zaś przesyłka zwrotna z towarem naprawionym/wymienionym wysyłana jest na koszt Sprzedającego, ale tylko w przypadku, jeśli reklamacja była zasadna.

Reklamacje produktów niekompletnych lub bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane a ewentualny zwrot towaru nastąpi tylko po zapłaceniu kosztów wysyłki.
WAŻNE: Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie. Za skuteczne dostarczenie przedmiotu do siedziby naszego serwisu odpowiada Kupujący.

W przypadku zwrotu towaru spowodowanego wadą fabryczną zastrzegamy sobie prawo do wykonania ekspertyzy w autoryzowanym punkcie serwisowym. Jeżeli występowanie usterki nie zostanie potwierdzone będziesz obciążony kosztami ekspertyzy.

W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, należy w momencie odbioru towaru w obecności spedytora, sporządzić protokół reklamacyjny podpisany przez dostarczyciela i odbiorcę. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela firmy kurierskiej, kontaktujemy się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu gotówki.



 

5. BEZPIECZEŃSTWO


1. Bezpieczeństwo transakcji

Dzięki naszej współpracy z firmą PayU S.A., właścicielem systemu Płatności.pl nasz sklep zapewnia ci najwyższy poziom bezpieczeństwa prowadzonych transakcji.
Dane dotyczące Twojej karty płatniczej i rachunku bankowego od samego początku, to jest momentu wpisania ich do formularza na stronie WWW, są zaszyfrowane i zabezpieczone. Ani sklep internetowy, ani żaden dostawca usług internetowych, ani żadna z osób przeszukujących Internet nie ma do nich dostępu. Docierają one do banku w sposób w pełni bezpieczny i nie są narażone na kradzież.